קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

סלט תרד תות-בייקון

סלט תרד תות-בייקון
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, סלט תרד תות-בייקון עשוי להיות אדיר ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל 327 קלוריות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם תרד לתינוק, תותים, מיונז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 47%, שהוא מוצק. סלט תרד, בייקון ותות, סלט תרד תות הדר עם ויניגרט בייקון, ו תרד עוף מנגל תות וסלט קינואה עם בייקון, אבוקדו וגבינת עיזים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערת סלט שלבו את התרד, התותים, הבייקון, הבצל והאגוזי מלך. בקערה קטנה שלבו את המיונז, הסוכר והחומץ.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
מיונזמיונז
תרדתרד
חומץחומץ
אגוזי מלךאגוזי מלך
בייקוןבייקון
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם סלט.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
ממוקם בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' ויניארד היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פירות בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, כרם לגונה ראנץ ' שרדונה הוא יין מאוזן ויוקרתי במיוחד. נפתח בתווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגרים בנימות מתוקות של תבלין אסייתי. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.