קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות13
מגזין

סלמון, אבוקדו ובייקון עם מיונז צ'ילי

סלמון, אבוקדו ובייקון עם מיונז צ'ילי
סלמון, אבוקדו, בייקון עם מיונז צ'ילי הוא חלב חינם ומספק כ 16 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 189 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם ממרח צ'ילי, לחם צפוף, ביצים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: ביצה עלומה על טוסט עם מיונז צ'יפוטלה, בייקון ואבוקדו, נקניקיות עטופות בבייקון עם אבוקדו, עגבניות, בצל, מיונז וצ'יפס, ו כריכי וופל צ'ילי עם ביצים מקושקשות גבינה, בייקון ואבוקדו.

הוראות

1
טוסט הלחם, לחתוך את הקרום, ולחתוך כל פרוסה באלכסון לשניים.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
טוסטטוסט
2
שלב את המיונז ואת רסק צ ' ילי ולהפיץ כמה על כל משולש. מעל כל אחד עם חתיכת סלמון, 2 פרוסות אבוקדו, 1/2 חתיכת בייקון, ופרוסת ביצה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
מיונזמיונז
אבוקדואבוקדו
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
בייקוןבייקון
ביצהביצה
3
מקשטים עם טחינה של פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.