קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלמון בסיר אחד עם אפונה ואורז

סלמון בסיר אחד עם אפונה ואורז
סלמון בסיר אחד עם אפונה ואורז עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלך. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.41 דולר למנה. מנה אחת מכילה 371 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם אפונה הצמד סוכר, ג'ינג'ר, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחומץ האורז תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ספל קטיפה אדומה כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: סלמון בסיר אחד עם אפונה ואורז, פטוצ'יני עם סלמון ואפונה, ו קערות סלמון טריאקי עם אפונת סנאפ וסריראצ'ה.

הוראות

1
מערבבים את האורז ו -2 1/3 כוסות מים במחבת בינונית. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים, מכוסה, למשך 10 דקות. פורסים את הסלמון באלכסון לארבע חתיכות בעובי 3/4 אינץ'. מתבלים ב 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים על גבי האורז המבושל חלקית. מכסים ומבשלים 7 דקות. מפזרים את האפונה על הסלמון והאורז. מכסים ומבשלים עד שהאורז והאפונה רכים והסלמון אטום ומתחיל להתקלף, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
סלמוןסלמון
אפונהאפונה
3
מערבבים את רוטב הסויה, הבצל הירוק, החומץ, הג ' ינג ' ר והסוכר בקערה קטנה. כף את הרוטב מעל הסלמון, האורז והאפונה והגיש. טכניקה:ניתן להתאים את שיטת הבישול הזו לסיר אחד לשרימפס וצדפות. (
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
צדפותצדפות
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סלמוןסלמון
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
סוכרסוכר
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
4
מוסיפים אותם עם האפונה, לאחר שהאורז התבשל כ -15 דקות.) המפתח מכסה את המחבת, כך שהכל מאדים יחד. אם למחבת שלך אין מכסה, השתמש בנייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.