קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

סלמון-זית ריליש

סלמון-זית ריליש
רליש סלמון-זית עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 22 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. מתאים ל-10 מנות. אם יש לך שמן זית כתית נוספת, זיתים נרפא שמן, סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. מתכונים דומים: סלמון עם תבלין זית, סלמון עם רליש זית Broccolini, ו סלמון קלוי עם עגבניות-זית רליש.

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.