קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סלמון מוקפץ עם ריבה ריבס

סלמון מוקפץ עם ריבה ריבס
רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שמן canolan, שעועית וניל, allspice הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ריבס-ריבת תפוזים, ריבס מרמלדה-מועדון בישול 1907, ו עוגת ריבה מזוגגת עוגת פודינג.

הוראות

1
בסיר, לשלב את המים, סוכר, זנגביל, allspice שעועית וניל וזרעים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הריבס; מביאים לרתיחה. מבשלים מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד הרוטב הוא ריבה כמו, על 20 דקות. מתבלים במלח ופלפל. זרוק את שעועית הוניל.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת nonstick, לחמם את השמן על חום גבוה בינוני. מתבלים את הסלמון במלח ופלפל. קוק, פונה פעם אחת, עד שחום קל, 8 דקות. כפית את הרוטב על צלחות, העליון עם יורה סלמון ואפונה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.