קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

סלמון מזוגג עם רוטב צדפות ובזיליקום

סלמון מזוגג עם רוטב צדפות ובזיליקום
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון מזוגג עם רוטב צדפות ובזיליקום יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 290 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך בזיליקום, בצל ירוק, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו רוטב צדפות מזוגגות עוף בגריל, סלמון צלוי עם בייקון עם רוטב פטריות-צדפות, ו מחבת צרובה בדבש מזוגגת עם רוטב לימון חמאה משחימים-הסלמון הטוב ביותר שאכלתי אי פעם (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לזרוק את קוביות הסלמון עם רוטב צדפות ומתבלים אותם קלות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
רוטב צדפותרוטב צדפות
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
במחבת nonstick גדול, לחמם את השמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הסלמון ומבשלים על חום גבוה בינוני, פונה פעם אחת, עד השחמה אבל בקושי מבושל דרך, על 6 דקות. להפחית את החום עד בינוני; להוסיף את צ ' ילה בצל ירוק. מבשלים עד הבצל הירוק לרכך, על 2 דקות. מערבבים את היין והמים ומבשלים עד הסלמון הוא רק מבושל דרך, 1 דקה. מערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
מעבירים את הסלמון לצלחות ומגישים עם אורז ופלחי ליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.