קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סלמון עלום צונן עם פנזנלה

סלמון עלום צונן עם פנזנלה
המתכון סלמון צונן צונן עם פנזנלה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 524 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם חומץ בלסמי, פילה סלמון, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. נסו סלמון עלום צונן עם פנזנלה, משמשים עלומים צוננים עם קצפת, ו הליבוט עלום צונן עם סלסת משמש טרייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו מים לרתיחה במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סלמון; מנמיכים את האש ומבשלים 7 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות כאשר הם נבדקים במזלג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
3
מוציאים מהמחבת; מניחים בכלי רדוד. מכסים ומצננים.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שלב את העגבנייה ואת 8 המרכיבים הבאים (עגבנייה דרך מלח). מכסים את תערובת העגבניות ומצננים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
5
מניחים פרוסת טוסט 1 על כל אחת מ -4 הצלחות; מעל כל אחת 1 כוס תערובת עגבניות ופילה אחד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
טוסטטוסט
6
מקשטים בענפי בזיליקום, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!

ציוד

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ טרי או 1 כפית בזיליקום מיובשקצוץ טרי או 1 כפית בזיליקום מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק מלפפון קלוף קצוץקצוץ דק מלפפון קלוף קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם איטלקי קלוילחם איטלקי קלוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בשלים קצוצים בצפיפותזיתים בשלים קצוצים בצפיפות1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון (בערך 1 אינץ)פילה סלמון (בערך 1 אינץ)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל.
שרדונה ידידותית מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, שמץ של קרם וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת להשאיר את האדמה במצב טוב יותר למשנהודור.
שרדונה ידידותית מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, שמץ של קרם וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת להשאיר את האדמה במצב טוב יותר למשנהודור.
A very friendly Chardonnay, with juicy tropical fruit flavors, a hint of creaminess, and a long, bright finish. For five generations our family has lived and worked our land in Lodi, California, always striving to leave the land in a better state for the nextgeneration.