קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון עם פילאף קוסקוס

סלמון עם פילאף קוסקוס
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון עם פילאף קוסקוס יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 44 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 617 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פילה סלמון, מלח גס ופלפל טחון, מנטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: סלמון אפוי עם פילאף קוסקוס, קוסקוס פילאף, ו קוסקוס פילאף.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. במחבת אפייה 9 על 13 אינץ', מערבבים יחד גזר, קוסקוס, שקדים, צימוקים, מנטה, שמן, 1 1/4 כוסות מים, 1 1/2 כפיות מלח, ו 1/4 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
( 23)( 23)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.