קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

סלמון צלוי על האש

סלמון צלוי על האש
סלמון צלוי ברביקיו עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 281 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל קאיין, מיץ תפוזים, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 23 דקות. נסו סלמון צלוי ברביקיו, סלמון צלוי ברביקיו, ו מרינדה ברביקיו סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F. מעיל צלחת אפייה רדודה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה קטנה, להקציף יחד מיץ תפוזים, מיץ לימון, סוכר חום, אבקת צ ' ילי, גרידת לימון, כמון, מלח, קאיין. באמצעות מלקחיים, להוסיף פילה סלמון למחבת מוכן.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
3
יוצקים את תערובת מיץ תפוזים על הסלמון ולהפוך מעיל שני הצדדים. צלי במשך 15 דקות, עד מזלג יכול להיות מוכנס בקלות לתוך הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סלמוןסלמון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.