קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

סלסה אפונה שחורה

סלסה אפונה שחורה
שחור עיניים אפונה סלסה דורש על 10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 222 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 20. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מ טעם הבית דורש צ'יפס טורטיה, רוטב לסלט, פלפל חריף ובצל ירוק. עם כפית ציון 39%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלסה אפונה שחורה, סלסה אפונה שחורה, ו סלסה אפונה שחורה.

הוראות

1
בקערה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את רוטב הסלט, השמנת החמוצה והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
3
מוסיפים לתערובת האפונה; לזרוק לציפוי. מכסים ומכניסים למקרר ל -4 שעות לפחות.
4
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.