קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

סלסת שעועית ואננס

סלסת שעועית ואננס
סלסן שעועית ואננס הוא מתכון מקסיקני שמגיש 5. מתאבנים זה מכיל 163 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. תמורת 43 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שעועית שחורה, מנות אננס, כמון טחון ופלפל. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26% . הציון הזה לא כל כך סופר. נסו סלסת אננס ושעועית שחורה , סלסת אננס שעועית שחורה ומנגו , ובוריטוס עוף ושעועית שחורה עם סלסת אננס אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את 11 המרכיבים הראשונים. מקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Paques et Fils. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-36 דולר.
NV Paques et Fils
NV Paques et Fils
ורוד מאוד יפה. ניחוח דובדבנים והידראנגאה. ורד עז עם תות חמצמץ בחך וחמיצות נמרצת בסיומת, הוא מעודן ומתוחכם, אבל לא נודניקי בכלל. יין בראנץ' מושלם. ערך מצוין.