קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות3
מגזין

סלסה ירקות טריים

סלסה ירקות טריים
זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לכם בצל סגול, קישואים, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 29%. נסו סלסה ירקות טריים, קסדיות ירקות עם סלסה טרייה, ו דג חרב בגריל עם סלסה ירקות טריים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים בקערה; מכסים ומקררים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לנקז לפני ההגשה.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.