קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות20
ציון בריאות15
מגזין

סמוקי איטלקי צ'ילי, זוכה פרס

סמוקי איטלקי צ'ילי, זוכה פרס
Smokey איטלקית צ'ילי, הזוכה בפרס יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 257 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. אם יש לכם תיבול צ'יפוטלה מקורמיק, רוטב ווסטרשייר, נקניק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: דלעת הודו צ'ילי: צ' ילי צ'ילי בריא לבשל את הזוכה, תחרות צ'ילי שנתית 7: ערך # 4-צ' ילי Smokey צ'יפוטלה עם שמנת חמוצה חווה + תפריט שבועי, ו צ'ילי עטור פרסים.

מרכיבים

1חבילהמקורמיק צ'יפוטלה תיבול צ' ילימקורמיק צ'יפוטלה תיבול צ' ילי2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חם (בתפזורת לא קישורים)נקניק איטלקי חם (בתפזורת לא קישורים)2(חוֹרֶף)1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת2קילוגרםשעועית אדומה כהה בוששעועית אדומה כהה בוש2(חוֹרֶף)עשן נוזליעשן נוזלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה מעושנת, מגוררת (מעדניית רוב המכולת?s לשאת את זה)גבינת מוצרלה מעושנת, מגוררת (מעדניית רוב המכולת?s לשאת את זה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק, עם שמן זית שום אורגנועגבניות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק, עם שמן זית שום אורגנו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות עם תיבול איטלקירוטב עגבניות עם תיבול איטלקי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Campo Viejo Cava Brut rosé עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.