קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר אדום אפוי עם ציפוי הדר עגבניות

סנאפר אדום אפוי עם ציפוי הדר עגבניות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סנאפר אדום אפוי עם ציפוי הדר עגבניות יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1466 קלוריות, 168 גרם חלבון ו 68 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך פילה סנאפר, בצל ירוק, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו סנאפר אדום אפוי עם ציפוי הדר עגבניות, סנאפר עם ציפוי עגבנייה, ו עוף מצופה פקאן עם ציפוי הדר עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 475 מעלות.מעיל Snapper האדום משני הצדדים עם חלק משמן הזית ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סנאפר אדוםסנאפר אדום
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מניחים את הדג בצלחת עוגת זכוכית 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תותחבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תות
3
מערבבים שמן שנותר, עגבניות w / צ ' ילי ירוק, חתיכות מנדרינה, בצל ירוק וכוסברה בקערה קטנה.ציפוי העונה לפי הטעם עם מלח ופלפל, ועשבי תיבול דגים.כף ציפוי על סנאפר אדום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
סנאפר אדוםסנאפר אדום
מנדרינהמנדרינה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
אופים עד סנאפר הוא פשוט אטום במרכז, על 15-20 דקות.ניתן לבשל דרך אם העדיף.
מרכיבים שתצטרך
סנאפרסנאפר
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מפזרים שקדים על גבי כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומרות מנוקזות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוקעגבניות משומרות מנוקזות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומרות מנוקזות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוקעגבניות משומרות מנוקזות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק2(חוֹרֶף)כוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ2(חוֹרֶף)כוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות (איטלקית או רומא)עגבניות חתוכות לקוביות (איטלקית או רומא)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות (איטלקית או רומא)עגבניות חתוכות לקוביות (איטלקית או רומא)2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1גדולמנדרינה, קלופים, זרע וחתכים לחתיכות 1/2 אינץמנדרינה, קלופים, זרע וחתכים לחתיכות 1/2 אינץ1גדולמנדרינה, קלופים, זרע וחתכים לחתיכות 1/2 אינץמנדרינה, קלופים, זרע וחתכים לחתיכות 1/2 אינץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.