קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

סנדוויץ ' קרואסון סטייק פרוס בצל צרפתי

סנדוויץ ' קרואסון סטייק פרוס בצל צרפתי
סנדוויץ ' קרואסון סטייק פרוס בצל צרפתי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 847 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לך פלפל טחון, חומץ יין, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קרואסונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם משמש עם רוטב קרמל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: כריך בצל צרפתי, סטייק עין צלע בצל צרפתי, ו טוסט גבינה בצל צרפתי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.