קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

סנדלר אגס קרמל

סנדלר אגס קרמל
סנדלר אגס קרמל הוא צמחוני קינוח. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 496 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו תפוחים, קמח, פקאן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור ליל כל הקדושים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סנדלר אגס קרמל, סנדלר קרמל תפוחים-אגס עם קרום מאפין שיבולת שועל, ו מאפה תפוחים ואגסים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים קצוציםתאריכים קצוצים1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גדול סבתא סמית תפוחים, קלופים פרוסים (אודותגדול סבתא סמית תפוחים, קלופים פרוסים (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל רגילה לא מבושלתשיבולת שועל רגילה לא מבושלת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגסים גדולים, קלופים פרוסים (אודותאגסים גדולים, קלופים פרוסים (אודות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזי פקאן קלויים לקישוטאגוזי פקאן קלויים לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.