קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר אוכמניות

סנדלר אוכמניות
המתכון פאי אוכמניות יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 622 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, מלח כשר, שמנת כבדה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו קינוח זול. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 34%. נסו מאפה אוכמניות טרי עם רוטב אוכמניות, סנדלר אוכמניות, ו סנדלר אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום ל 375 F. בתבנית אפייה 1/2 ליטר רדודה או צלחת פאי 9 אינץ ' צלחת עמוקה, לזרוק את האוכמניות, 1/3 כוס סוכר, ו 1 כף flour.In קערה בינונית, לשלב את אבקת האפייה, מלח, גרידת לימון, ואת שאר הקמח והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אוכמניותאוכמניות
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים את החמאה ומערבבים עם האצבעות או 2 סכינים עד שפירורים גסים נוצרים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
מוסיפים 3/4 כוס בתוספת 2 כפות שמנת ומערבבים עד לקבלת בצק מדובלל.זרוק ערימות של בצק על תערובת אוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
סרגל אונדססרגל אונדס
קרםקרם
בצקבצק
4
אופים עד פירות יער מבעבעים והחלק העליון הוא זהוב, 35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם השמנת הנותרת עבור טפטוף,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.