קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר תות טרי

סנדלר תות טרי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל סנדלר תות טרי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 354 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. 3030 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, מיץ לימון, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: סנדלר תות טרי, סנדלר אפרסק תות טרי, ו תות טרי וסנדלר אפרסק.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.