קושיקשה
מוכן ב53 דק.
מנות4
ציון בריאות54
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ספגטי חצילים

ספגטי חצילים
ספגטי חצילים הוא חלב חינם מנה צדדית. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך פטרוזיליה, סוכר, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 53 דקות. מתכונים דומים: ספגטי חצילים מתובל, ספגטי וכדורי חצילים, ו ספגטי עם חצילים, ריקוטן ועגבניות.

הוראות

1
חום 1 1/2 כפות שמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים חצילים; מטוגנים 8 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל ומלח; מבשלים 5 דקות או עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר תערובת חצילים מחבת; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
5
חום שנותר 1/2 כף שמן במחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים פטריות; מטוגנים 4 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף שום; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
8
להחזיר תערובת חצילים למחבת; להוסיף עגבניות, 2 כפות פטרוזיליה, ואת 6 החומרים הבאים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום בינוני, ומבשלים, חשוף, 20 דקות או עד תערובת עגבניות עבה.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים על פסטה.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים עם הנותרים 2 כפות פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם שום ובצל, לא מצוחצחעגבניות חתוכות לקוביות עם שום ובצל, לא מצוחצח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה חמה ומבושלתפסטה חמה ומבושלת7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') חצילים קלופים(1 אינץ') חצילים קלופים2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקתפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקת4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים פרוסיםזיתים ירוקים פרוסים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות מוגדרות מראשחבילת פטריות מוגדרות מראש2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה