קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות88
מגזין

ספייס שפשף סלמון

ספייס שפשף סלמון
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך ארוחת ערב, שמן זית, שיתוף הוא אכפתיות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית נסו סלמון שפשף תבלינים, Spice-שפשף סלמון פראי, ו Spice-שפשף בריסטול ביי סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים במשך 12-15 דקות. (זהו זה! והם כל כך טובים!) * ליהנות!שיתוף הוא אכפתיות ...מתויג כמו: ארוחת ערב, דגים, בריא, מנה אחת
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1גיליוןמניחים על עוגייה מרופדת בנייר קלף (ההמצאה הטובה ביותר אי פעם!! לא להידבק ולא לנקות את גיליון העוגיות ... בונוסמניחים על עוגייה מרופדת בנייר קלף (ההמצאה הטובה ביותר אי פעם!! לא להידבק ולא לנקות את גיליון העוגיות ... בונוס7ריבס, קצוץ טרי או קפואמנה אחתמנה אחת7ריבס, קצוץ טרי או קפואcippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקcippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה7ריבס, קצוץ טרי או קפואבריאבריא7ריבס, קצוץ טרי או קפואעם 1 כף מיץעם 1 כף מיץ3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4פילהפילה סלמון נטול עצמותפילה סלמון נטול עצמות7ריבס, קצוץ טרי או קפואספייס שפשף סלמוןספייס שפשף סלמון7ריבס, קצוץ טרי או קפואלשפשף את פילה סלמון עם שמן זיתלשפשף את פילה סלמון עם שמן זית2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום7ריבס, קצוץ טרי או קפואאופים במשך 12-15 דקות. (זהו זה! והם כל כך טובים!)אופים במשך 12-15 דקות. (זהו זה! והם כל כך טובים!)2010על ידי FoodBabbles ב -19 בנובמברעל ידי FoodBabbles ב -19 בנובמבר7ריבס, קצוץ טרי או קפואתהנהתהנה7ריבס, קצוץ טרי או קפואKK1מחממים את התנור מעלותמחממים את התנור מעלות7ריבס, קצוץ טרי או קפואשיתוף הוא אכפתיותשיתוף הוא אכפתיות7ריבס, קצוץ טרי או קפוא... הפה שלך יודה לך... הפה שלך יודה לך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.