קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סקווש וביסקוויטים סטילטון

סקווש וביסקוויטים סטילטון
סקווש וביסקוויטים סטילטון יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לכם חמאה, קמח, סטילטון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: צ'דר וביסקוויטים טיפה סטילטון, דלעת סקווש, תפוח, בצל Galette עם סטילטון, ו דלעת סקווש, תפוח ובצל Galette עם סטילטון.

הוראות

1
מחממים התנור ל 45
2
בקערה בינונית, לנפות את הקמח עם אבקת אפייה, סוכר ומלח. בקערה קטנה, לשלב את הדלעת עם 2/3 כוס החלב והחמאה המומסת. מערבבים את הדלעת לתוך החומרים היבשים עד לקבלת בצק רך ורטוב.
מרכיבים שתצטרך
3
להפוך את הבצק החוצה על משטח מקומח בנדיבות וללטף אותו לדיסק 10 אינץ 'בעובי של 1/4 אינץ'. בנדיבות אבק את הבצק עם קמח. באמצעות חותך ביסקוויטים 2 אינץ', לגזור 12 סיבובים. לאסוף את שאריות הבצק, ללטף אותם לתוך דיסק אחר לחתוך 4 סיבובים יותר, באמצעות יותר קמח במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה קטנה, למזג את 3 כפות של חמאה רכה עם סטילטון. כפית את חמאת סטילטון על 8 של סיבובים העליון עם 8 סיבובים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את הביסקוויטים לתבנית אפייה כבדה ומברישים את צמרות החלב.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך כ 15 דקות, או עד זהב המשרד.
7
מגישים חמים, עם רוטב חמוציות.
מרכיבים שתצטרך