קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סרדינים שלמים עם עשבי תיבול טריים וcrème Fraîche

סרדינים שלמים עם עשבי תיבול טריים וcrème Fraîche
סרדינים שלמים עם עשבי תיבול טריים וcrème Fraîche נטול גלוטן,, פסקטריאני, קטוגני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 764 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 57 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, דבש, עלים מ 6 זרעונים קורנית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: פירה בטטות עם קרם פרש ועשבי תיבול, מולים מאודים בבירה עם קרם פרש, עשבי תיבול וקרוטונים פרמזן, ו מרנג עם פירות יער טריים קיץ & קרם פרש וניל.

הוראות

1
קל להבקיע כל רוח סרדין בצד העור, שלוש פעמים לכל פילה. בקערה לא מגיבה, מערבבים את הסרדינים, מיץ לימון, מלח, שום, ושאלוט. מכסים ומקררים במשך 2 שעות. לפני ההגשה, לנקז את הסרדינים, להשליך את מיץ סיד, שום, בצלצלים. בקערה, למזג יחד את החומרים המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סרדיניםסרדינים
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
תוסיף את הסרדינים ותזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
סרדיניםסרדינים
3
מקשטים עם קרם פרש.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
4
מתוך הספר הגדול סביצ ' ה, Revised by Douglas Rodriguez with Laura Zimmerman. זכויות יוצרים © 2003, 2010 by Douglas Rodriguez. Published by Ten Speed Press, a division of Random House, Inc.