קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן הנהרות מוניקה

סרטן הנהרות מוניקה
אם יש לכם פטרוזיליה, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, זנבות סרטנים לואיזיאנה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, סלט מוניקה, ו צ'ילי פחזניות של מוניקה Bhide (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטן נהרות יכול להיות מזווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.