קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן וצדפות סואי מיי

סרטן וצדפות סואי מיי
ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 9 . מנה אחת מכילה 57 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך חומץ אורז, שיני שום, בשר סרטנים גוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סרטן Lemongrass & עוגות צדפות עם רוטב טבילה מלפפון פיקנטי, סרטן מלוח (סרטן אפוי עם פירורי לחם וגבינה), ו סרטן רנגון (סרטנים & גבינת שמנת מלא Wontons) (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין כופתאות, במקום הראשון 4 מרכיבים במעבד מזון; דופק 8 פעמים או עד קצוץ דק.
2
מוסיפים זנגביל, שמן, מלח וצדפות; דופק 4 פעמים או עד צדפות קצוץ דק. תערובת כפית לתוך קערה בינונית; להוסיף בשר סרטנים וביצה, משליך לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
עבודה עם 1 gyoza העור בכל פעם (לכסות את העור שנותר כדי למנוע ייבוש), כפית על 1 כף מילוי למרכז של כל עור. לאסוף את הקצוות של העור סביב מילוי; קלות לסחוט את העור כדי לדבוק מילוי, משאיר העליון של כופתה פתוח. משטח חלק של מילוי עם החלק האחורי של כף טבולה במים.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים כופתאות על תבנית אפייה זרועה עמילן תירס; מכסים באופן רופף עם מגבת לחה כדי למנוע ייבוש.
מרכיבים שתצטרך
5
קו כל שורה של 2 שכבות (10 אינץ') ספינת במבוק עם 4 של עלי החסה. מסדרים 9 כופתאות, 1 אינץ ' זה מזה, על חסה בכל סל ספינת קיטור. מחסנית שכבות, ולכסות עם מכסה הספינה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים מים למחבת גדולה לעומק של 1 אינץ'; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
מקום steamer במחבת; כופתאות קיטור 10 דקות.
8
הסר כופתאות מ steamer.
9
כדי להכין רוטב, לשלב סוכר ושאר החומרים, ערבוב עם מקציף עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים רוטב עם כופתאות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.