קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

סרטן פטוצ'יני אלפרדו

סרטן פטוצ'יני אלפרדו
סרטן פטוצ'יני אלפרדו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 2 מנות עם 682 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ טעם הבית דורש ברוקולי, חמאה, חלב ופטרוזיליה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 49%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פטוצ'יני אלפרדו, פטוצ'יני אלפרדו, ו פטוצ'יני אלפרדו.

הוראות

1
מבשלים פטוצ ' יני לפי הוראות החבילה. בינתיים, בסיר קטן, ממיסים חמאה. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את שאר החומרים; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מסננים פטוצ ' יני; למעלה עם תערובת סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
סרטןסרטן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., שרדונה לא מוסווה

פינו גריג 'יו ושרדונה לא ספוג הם בחירה מצוינת עבור פטוצ' יני אלפרדו. מנות אלפרדו שמנת, גבינה וחמאה יכולות להשתלב יפה עם שרדונה לא ספוגה או פינו גריג ' יו. הרבנטוס אני בלאן דה לה פינקה ברוט עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
היין הנצנץ של דה לה פינקה מיוצר מענבים מהענבים העתיקים ביותר של רבנטוס אי בלאן, שנשתלו באמצעות מערכת גובלט בשנת 1964 בוויניה דלס פפססילס.ממוקם על המרפסים הגבוהים ביותר של נהר אנויה, כרם ויניה דלס פקססילס יש קרקעות ימיות עם תכולת מאובנים גבוהה. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את המקור העיקרי של טיפוסיות ליין הנוצץ הזה עם ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע עם זהות ואישיות ייחודיים.