קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

עוגות זנגביל

עוגות זנגביל
הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, דבשה, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: עוגות זנגביל, עוגות זנגביל, ו עוגות זנגביל.

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים כוסות אפייה ריינולדס בכל אחד 18 כוסות מאפין בגודל רגיל.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
בקערה גדולה, לנצח סוכר מגורען, 1/2 כוס חמאה, דבשה וביצים עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית, או לערבב עם כף. מערבבים בקמח, סודה לשתייה, מלח, זנגביל, 1/2 כפית קינמון, את allspice ומים. כפית על 1/4 גביע הבלילה לתוך כל כוס מאפין.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
אופים 15 עד 18 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 5 דקות; להסיר מחבתות מתלים קירור. מגניב לגמרי, בערך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בינתיים, בקערה בינונית, לנצח גבינת שמנת, 1/4 כוס חמאה, קליפת לימון, 1 כפית קינמון ווניל עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה עד חלקה. בהדרגה לנצח אבקת סוכר, 1 כוס בכל פעם, במהירות נמוכה עד חלקה. הכה בחלב, 1 כפית בכל פעם, עד להפיץ.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
קליפת לימוןקליפת לימון
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
6
צינור או להפיץ כמות נדיבה של ציפוי על גבי כל עוגה. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
קאפקייקסקאפקייקס
מורחיםמורחים

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת11 קילו קישואים,2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1מיני מרשמלו (כמו אלה בקקאו אינסטנט חם)1 ג' חלב (מחומם)1 ג' חלב (מחומם)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות אבקת סוכרכוסות אבקת סוכר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן