קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות5
מגזין

עוגות חמות מקמח תירס

עוגות חמות מקמח תירס
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוגות חמות מקמח תירס עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 5. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. אם יש לכם מלח, חלב חמאה, כפות שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 18 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 45%. מתכונים דומים: עוגות חמות, עוגות חמות של פייקסון, ו עוגות חמות לבביות.

הוראות

1
בקערה שלבו קמח תירס, קמח, סודה לשתייה, סוכר ומלח. בקערה אחרת מקציפים חלב חמאה, שמן וחלמון; מערבבים לחומרים יבשים. מקציפים חלבון ביצה עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
זנים של פטריותזנים של פטריות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
תן לעמוד 10 דקות.
3
יוצקים את הבלילה על ידי 1/4 כוסות על מחבת חמה משומנת קלות; הופכים כאשר נוצרות בועות על גבי לביבות. מבשלים עד שהצד השני מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. אתה יכול לנסות את שלוס וולראדס ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ספאטלס מתוק טבעי קלאסי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורי אלגנטי וטבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של התירוש, בירור שיטתי, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי הזה של וולראדס.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. ניתן להשיג גם שילובי טעמים מעניינים באמצעות זיווג גבינה עם ורידים כחולים או קינוח פירות.