קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות יום ההולדת הטובות ביותר

עוגות יום ההולדת הטובות ביותר
המתכון קאפקייקס יום ההולדת הטוב ביותר מוכן תוך כ 30 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן ו ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 240 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. אם יש לכם שמן צמחי, ביצים, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום הולדת. נסו עוגות יום הולדת, עוגות יום הולדת קטיפה אדומה, ו עוגות שוקולד ליום הולדת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגות. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "