קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוגות סלמון סופר קלות

עוגות סלמון סופר קלות
עוגות סלמון סופר קל הוא ללא חלב ופסקאטרי ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 699 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-134 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו פלפל לימון, בצל ירוק, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב פירורי קרקר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרקר ריץ כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: מוס סלמון סופר קל-מרתה סטיוארט, (סופר קל!) סלמון מעושן ומאפי גבינת שמנת, ו עוף קוקוס: סופר מהיר-סופר קל - סופר טעים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית מערבבים יחד סלמון, ביצה, שמן זית, בצל ירוק ו 2/3 כוס פירורי קרקר. מתבלים בפלפל לימון. יוצרים תערובת ל 8 קציצות. מצפים קציצות עם פירורי קרקר שנותרו, ומסדרים בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל לימוןפלפל לימון
שמן זיתשמן זית
סלמוןסלמון
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים 10 דקות בתנור שחומם מראש, הופכים פעם אחת, או עד להזהבה משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
"אינדיאן וולס שרדונה שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך אופייני לאתרים חמים כמו מדרון וואהלוק. אני אוהב את טעמי האננס והבשר הבשלים של שרדונה ואת המרקם העשיר והקרמי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."- בוב ברטאו