קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

עוגות סרטן

עוגות סרטן
עוגות סרטנים עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 322 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 38 דקות. אם יש לכם שמן בוטנים, קרקרים, בשר סרטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! בראוניז חמאת בוטנים עשה מצית כמו קינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -106 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה די טוב. נסו עוגות סרטן גריל אביט ישנות-עוגות סרטנים אלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות סרטנים כמו צריף הסרטנים של ג'ו, ו עוגות הסרטנים הטובות ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יחד את כל החומרים, למעט הקמח ושמן הבוטנים. מעצבים לקציצות ואבק בקמח.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית. כשהשמן חם מניחים בזהירות עוגות סרטנים, בקבוצות, במחבת ומטגנים עד להשחמה, כ -4 עד 5 דקות. בזהירות להעיף עוגות סרטן ומטגנים בצד השני עד חום זהוב, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים חם עם רוטב מועדף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -44 דולר.
שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה
זהב לבן בכוס עם ניחוחות של פריחת לימון ותאנה טרייה, יין זה מציע לקחת מרענן על כרם דורל. היין מותסס בביצי בטון, ומציג את המינרליות החתימה של דורל לצד תחושת פה חלקה ועגולה. הזדקנות על הגב בחביות נירוסטה מפתחת נוכחות חיך, פרי הדר טרי מחייה את היין. רמזים לאפרסק קיץ מדגישים את הגימור הארוך והעסיסי.