קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

עוגות סרטנים

עוגות סרטנים
קציצות סרטן הן אולי רק המתאבנים שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 216 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, גשו לסופר וקנו מיונז, פלפל, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות סרטנים כמו בקתת הסרטנים של ג'ו, ו עוגות סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 12 מרכיבים בקערה בינונית. מחלקים תערובת ל 4 חלקים שווים, בעיצוב כל אחד פטי בעובי 1 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מניחים קציצות על תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול. צלוי 3 סנטימטרים מחום במשך 10 דקות או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
5
יין הערה: סרטן ושרדונה הם משחק קלאסי כי סרטן הוא בשרני, עשיר, מתוק ושרדונה הוא חמאתי, עשיר, ומגע מתוק, מדי. המפתח עם עוגות הסרטנים האלה הוא לבחור שרדונה שהוא לא כל כך אוקי או קלוי שזה יהיה להציף את העדינות של הסרטן. אחד פשוט טוב הוא כרמי Sonoma שרדונה 2006 ממחוז סונומה, קליפורניה ($15). קארן מקניל
מרכיבים שתצטרך
שרדונהשרדונה
סרטןסרטן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.