קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

עוגות סרטנים " בסגנון סעודה"

עוגות סרטנים
עוגות סרטנים "בסגנון סעודה" עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 341 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך אניס כוכב, חמאה, עשב לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: המבורגרים עם רוטב חום (סה "כ מזון נוחות aka "עוגות בשר":), מבוגר "טונה", (עכשיו) תבשיל סרטנים, ו "צ' יפוטלה " בסגנון בוריטו עוף קערות.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1יבש birdseye צ'ילה, מרוסקיבש birdseye צ'ילה, מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1גדול(קיבלר)(קיבלר)2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1אינץג'ינג'ר, מרוסקג'ינג'ר, מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2גרידת לימוניםגרידת לימונים1אינץעשב לימון, מרוסקעשב לימון, מרוסק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הריםבשר סרטן גוש, הרים2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3בצל ירוק, חתוך דק פרוסבצל ירוק, חתוך דק פרוס2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בינוני טרי, קלופים ומפורריםשרימפס בינוני טרי, קלופים ומפוררים1צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טבסקוטבסקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חמאה Yuzu-Caper, להגשהרוטב חמאה Yuzu-Caper, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.