קושימומחה
מוכן ב20 דק.
מנות65
ציון בריאות11
מגזין

עוגות סרטנים מאת מיכאל

עוגות סרטנים מאת מיכאל
עוגות סרטנים מאת מייקל דורש מסביב 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 17 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 168 קלוריות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 65. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך עירית, מלח כשר, פטרוזיליה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב קרקרים עגולים חמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ריץ כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 48%. נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות המטגנים של סבתא רבא של מייקל, ו עוגות סרטנים כמו בקתת הסרטנים של ג'ו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים ביצים, מיונז, פטרוזיליה, עירית, תיבול פירות ים, חרדל, מלח ופלפל יחד בקערה גדולה עד חלקה. מערבבים בעדינות בשר סרטנים לתוך תערובת הביצה. מקפלים קרקרים כתושים לתוך תערובת הסרטן בכמויות קטנות רק עד התערובת מחזיקה יחד. מחלקים את התערובת לקציצות 3 אונקיות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
מיונזמיונז
סרטןסרטן
קרקריםקרקרים
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
פלפלפלפל
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים כמות קטנה של שמן במחבת מעל חום בינוני. מבשלים קציצות בשמן חם עד השחמה ובישל דרך, על 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.