קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות פאי חמאת בוטנים שוקולד

עוגות פאי חמאת בוטנים שוקולד
המתכון שוקולד חמאת בוטנים עוגות פאי מוכן תוך כ 35 דקות, וזה בהחלט עצום צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 345 קלוריות. 354 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו חלב, קקאו, סוכר חום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, חמאת בוטנים בננה קאפקייקס עם שוקולד מוקצף חמאת בוטנים גנאש, ו חמאת בוטנים קרם קאפקייקס עם שוקולד חמאת בוטנים גנאש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F. קו 12 כוסות cupcake עם ספינות נייר ג 'מבו (3 אינץ') (למשל ריינולדס רדיד מצופה כוסות אפייה או אלה עם 1 3/4 אינץ ' צדדים גבוהים). ניתן גם להשתמש בכוסות קטנות יותר ולעשות יותר מ-1
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את החומרים היבשים (קמח דרך סוכר) יחד בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
מוסיפים את החמאה, השמן, הביצים והוניל ומערבבים עד מעורבים, ואז מוסיפים בהדרגה את חלב החמאה. מערבבים היטב, ואז להכות עם מיקסר חשמלי במשך 1 דקה או רק עד מעורבב.מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות הקאפקייקס ואופים במשך 25 דקות ב 325 או עד עוגות נקבעים.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
בואו להתקרר לחלוטין. הערה: קאפקייקס קטנים יותר ייקחו פחות time.To הפוך את המילוי, להכות יחד את כל החומרים (החל מ 3 כפות חלב והוספת יותר רק אם יש צורך) למעט ציפוי מוקצף. מקפלים את ציפוי מוקצף. כמו כן, אל תשכח לטעום ולהתאים חלב/חמאת בוטנים/סוכר כדי לוודא שאתה אוהב את זה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
5
חותכים חור גדול בכל cupcake ייחורים מילואים. למלא חורים במילוי חמאת בוטנים. להתפורר כמה ייחורים שמורים מעל חור כדי לכסות את חמאת בוטנים. שים במקרר כדי chill.In קערה גדולה ערבוב, לערבב את החמאה, סוכר שמנת חמוצה, קקאו, מלח 2 כפות של השמנת, כמו גם אתה יכול, ולאחר מכן להכות עם מערבל שנערך ביד עד דביק ועבה. המשך להוסיף קרם שנותר עד שאתה מקבל נחמד, חלקה, עקביות מתפשטת.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
6
שים את הדובדבן בשקית צנרת מצויד עם קצה כוכב גדול או בשקית הקפאה כבדה של אשר תוכל לגזור את הקצה. צינור כוכב גדול או נקודה מעל החור שבו קברת את מילוי העוגה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ונענע, לא חובהתוספת מוקצפת ונענע, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1אבקת קקאו בסגנון טבעיאבקת קקאו בסגנון טבעי6(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס שמנת חמאת בוטנים1/4 כוס שמנת חמאת בוטנים2largesביציםביצים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוסות קמח לכל מטרה או 1 ½ כוסות (6 עוז) שושן לבן1/3 כוסות קמח לכל מטרה או 1 ½ כוסות (6 עוז) שושן לבן1צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4(חוֹרֶף)קרם או חצי & חציקרם או חצי & חצי3(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקול וויפקול וויפ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קמצוץ קטן של מלחקמצוץ קטן של מלח2(חוֹרֶף)שמנת חמוצה, טמפרטורת החדרשמנת חמוצה, טמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה או חלב חמוץ עם חצי כף חומץחלב חמאה או חלב חמוץ עם חצי כף חומץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה8(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1קקאו בסגנון טבעי לא ממותק (הרשי)קקאו בסגנון טבעי לא ממותק (הרשי)1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,תמצית וניל תמצית ונילתמצית וניל תמצית וניל11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים, לנפות או לאוורר לפני השימושסוכר ממתקים, לנפות או לאוורר לפני השימוש