קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות פרפר

עוגות פרפר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו קאפקייקס פרפר. מתכון זה משמש 24. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 168 קלוריות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם אם יש לכם עוגות שוקולד, זילופי פסטל, ליקריץ נעליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה עובד טוב כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 50 דקות. עם כפית ציון 8%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). נסו עוגות פרפר, עוגות פרפר, ו עוגות פרפר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מכינים ואופים תערובת עוגה לפי הוראות החבילה לקאפקייקס; מצננים לחלוטין. פורסים את הרביעי העליון של כל קאפקייק; חותכים את הפרוסות לשניים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
בקערה גדולה, לטאטא את החלב ואת תערובת פודינג במשך 2 דקות (תערובת יהיה עבה). מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. כף 2 כפות תערובת פודינג על כל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
לכנפיים מניחים שני חצאי קאפקייקס שמורים, קצוות מעוגלים יחד, בתערובת פודינג. לחץ בעדינות על מפזרים לכנפיים (הקאפקייקס צריכים להיות לחים מספיק כדי שהממתקים יידבקו). עבור אנטנות, הכנס שתי חתיכות ליקריץ לכל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגות בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.