קושימומחה
מוכן ב23 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגות קוקוס חפוז

עוגות קוקוס חפוז
עוגות קוקוס חפוז עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 738 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן כל אחד. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו סוכריות מנטה, חלב, קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 23 דקות. נסו Quiche Quickie Quickie Quickie, פול האוס: עוגות קוקוס, מילוי לימון, ציפוי קרם חמאה קוקוס-לימון, קוקוס קלוי, ו עוגות מלאות רפש עם זיגוג חלאה { Aka עוגות ליים קוקוס} (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F. קו 2 (12 חלק) שימורי מאפין עם liners קאפקייקס נייר ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
3
בקערה, באמצעות מיקסר חשמלי, מערבבים את תערובת העוגה, מים, שמן, ביצים ותמצית קוקוס במהירות בינונית עד לחלח וחלק. מערבבים את הקוקוס הקצוץ. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין קופסאות המאפין. החובט כמעט ימלא כל אונייה לפסגה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית קוקוסתמצית קוקוס
תערובת עוגהתערובת עוגה
קוקוסקוקוס
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מגש מאפינסמגש מאפינס
קערהקערה
4
אופים עד המאפינס באביב בחזרה כאשר נגע קלות, או קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי, על 15 עד 18 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
העברה למתלה כדי מגניב.
6
כאשר מגניב, לשים את הדובדבן עם כפות או מריות קטנות יחד עם קערות של תוספות cupcake לילדים לקשט עוגות משלהם.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
7
בקערה של מערבל חשמלי גדול, באמצעות מצורף ההנעה, מקציפים את החמאה במהירות גבוהה עד רך מאוד. בינתיים, מניחים גיליון גדול של נייר קלף על משטח עבודה. באמצעות נפה גדולה, לנפות קילו סוכר של ממתקים על הקלף. זה עוזר למנוע clumping, ועושה את הערבוב קל יותר. מנמיכים את המהירות של המיקסר, ו, באמצעות הקלף כמו משפך, לשפוך את הסוכר לתוך הקערה ומערבבים לאט עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
משפךמשפך
נפהנפה
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
מוסיפים את החלב ומערבבים עד לשלב. לנפות את הפאונד השני של סוכר על גיליון הקלף. שוב במהירות נמוכה, מוסיפים את הסוכר ומערבבים היטב. לאחר שילוב, לנפות את הסוכר שנותר ולהוסיף אותו עם וניל ומערבבים. ברגע שהוא משולב, להפוך את המערבל להאיץ להכות את הדובדבן עד אור מאוד רך, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציפויציפוי
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
אם תרצה, לחלק את הדובדבן לקבוצות קטנות וצבע עם צבע מאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
10
מורחים את הדובדבן על קאפקייקס מקורר בזמן בטמפרטורת החדר. מקררים כל שאריות הדובדבן, אבל הקפד לתת לו לחזור לטמפרטורת החדר לפני השימוש. מקציפים מחדש את הציפוי כדי להפוך אותו רך שוב.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
מורחיםמורחים
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)תמצית קוקוס (נמצא במעבר האפייה של הסופרמרקט)תמצית קוקוס (נמצא במעבר האפייה של הסופרמרקט)24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכרים לקשט צבעונייםסוכרים לקשט צבעוניים1קילוגרםסוכר ממתקים (3 קופסאות)סוכר ממתקים (3 קופסאות)3ביציםביצים1ריבועדגנים כגון קורנפלקס, טבעות פירות, או דגנים קרקריםדגנים כגון קורנפלקס, טבעות פירות, או דגנים קרקרים1ריבועאו דגני קרקר גרהםאו דגני קרקר גרהם24ריבס, קצוץ טרי או קפואJimmies צבעוני או nonpareilsJimmies צבעוני או nonpareils1זרוקלימון מרוסקלימון מרוסק24ריבס, קצוץ טרי או קפואשוטים שוששוטים שוש24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות שוקולד קטנותסוכריות שוקולד קטנות24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות מנטה מרוסקותסוכריות מנטה מרוסקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק, קצוץ דקקוקוס ממותק, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1תיבהתערובת עוגה קלאסית לבנה או וניל (מומלץ: דאנקן היינס דלוקס לח)תערובת עוגה קלאסית לבנה או וניל (מומלץ: דאנקן היינס דלוקס לח)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן24ריבס, קצוץ טרי או קפואמיני שוקולד צ'יפס לבן ומרירמיני שוקולד צ'יפס לבן ומריר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר24ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל, כגון צהוב, כחול ואדום, או האהוב עליךצבע מאכל, כגון צהוב, כחול ואדום, או האהוב עליך