קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות חמאת בוטנים

עוגיות חמאת בוטנים
מתכון לאוהדים של מזון דרומי. גשו לסופר וקנו סודה לשתיה, וניל, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו עוגיות הפתעה חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוני Fudgy עם מרכז חמאת בוטנים!), מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם שוקולד חמאת בוטנים כוסות, ו לופטהאוס בסגנון רך חמאת בוטנים צ'יפס עוגיות סוכר עם ציפוי חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות. משמנים תבנית אפייה. בקערה גדולה, שמנת יחד סוכר וחמאה. מקציפים בביצה לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים בחמאת בוטנים ווניל עד חלקה וקרם. מערבבים במלח, סודה לשתייה וקמח עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
3
מגלגלים בצק לכדורי 1 אינץ ' ואז מגלגלים בסוכר.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים על תבנית אפייה לשטח עם מזלג.
5
אופים במשך 12-15 דקות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.