קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות כלה מקסיקניות

עוגיות כלה מקסיקניות
עוגיות כלה מקסיקניות עשויות להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף הקינוחים שלך. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 146 קלוריות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא פקאן, מלח, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 11% המנה הזאת די גרועה. נסו הכלה של פרנקנשטיין, עוגת הכלה של פרנקי, ו עוגות חתן וכלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור 350 מעלות F (150 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את הקמח, סוכר, מלח, ואגוזים יחד בקערה בינונית. מערבבים בוניל. או עם הידיים שלך (הדרך האהובה עליי) או עם חותך מאפה, לעבוד את החמאה לתוך תערובת הקמח עד שהוא הופך לכדור. לעצב את הבצק לתוך עיגולים שטוחים 24 אינץ', ומניחים על גיליון עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
חותך מאפיםחותך מאפים
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים במשך 30 דקות או עד שהם משחימים קלות. אחרי שהם התקררו על מדף, אבק אותם בכבדות עם הסוכר ' ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.