קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות כריך חג

עוגיות כריך חג
עוגיות חג סנדוויץ' דורשות כשעה מההתחלה ועד הסוף. לקינוח הזה יש 205 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-2 גרם שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.59 למנה, מתכון זה מכסה 0% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ו-2 יאמרו שהוא הגיע למקום. אם יש לך נצנצים אכילים, מוכנים לאפייה! עוגיות סוכר, ציפוי וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב וידידותית ל-fodmap. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: עוגיות סנדוויץ' לחג, עוגיות סנדוויץ' קלות לחג עם מילויים תוצרת בית מהנים (צ'יפס מנטה, פטל, לימון ומייפל!), וסנדוויץ' בחג.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות F. פתח חבילה של עוגיות; מפזרים עוגיות עם סוכר או נצנצים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (16 אונקיות) Pillsbury® Ready To Bake!™ עוגיות סוכר (24 עוגיות/חבילה)חבילה אחת (16 אונקיות) Pillsbury® Ready To Bake!™ עוגיות סוכר (24 עוגיות/חבילה)
חבילת Pillsbury® Ready To Bake!™ עוגיות סוכר (24 עוגיות/חבילה)חבילת Pillsbury® Ready To Bake!™ עוגיות סוכר (24 עוגיות/חבילה)
ציוד שתשתמש בו
(24 עוגיות/חבילה)(24 עוגיות/חבילה)
2
אופים עוגיות לפי ההוראות על האריזה. מצננים לחלוטין, כ-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
לכל עוגיית סנדוויץ', מורחים כף 1 ציפוי בתחתית של עוגייה אחת. למעלה עם עוגיה שנייה, הצד התחתון כלפי מטה; לחץ יחד בעדינות. אחסן מכוסה בצורה רופפת.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו הן אפשרויות נהדרות לעוגיות סנדוויץ'. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.