קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות סמורס

עוגיות סמורס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות s ' mores. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 378 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לך קמח, שמן צמחי, קרם של טרטר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו עוגיות סמורס, עוגיות סמורס, ו עוגיות סמורס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
קו 12 כוס מאפין פח עם נייר או רדיד אלומיניום.
3
בסיר בינוני, להמיס את החמאה עם שמן צמחי ומים על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה גדולה, לנפות את הקמח עם הסוכר, אבקת קקאו, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את תערובת החמאה המומסת ומכים עם מיקסר כף יד במהירות נמוכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הביצה ומכים עד incorporated, ולאחר מכן מוסיפים את חלב החמאה ואת הוניל ומכים עד חלקה, מגרד את החלק התחתון ואת הצד של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הבלילה לתוך שימורי מאפין מרופדים, ממלאים אותם כשלושה רבעים מלאים.
8
אופים את הקאפקייקס במרכז התנור למשך כ-25 דקות, עד שהקפיצים והקיסם שהוכנסו למרכז יוצאים נקיים.
מרכיבים שתצטרך
9
תן לעוגות להתקרר מעט, ולאחר מכן להעביר אותם למתלה להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
10
בסיר קטן, לשלב את הסוכר מגורען עם המים ולהביא לרתיחה על חום גבוה בינוני, ערבוב כל הזמן עד שהסוכר מומס, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
בקערה גדולה של מיקסר חשמלי עומד, להכות את החלבונים ביצה עם צביטות של שמנת טרטר ומלח עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
12
עם המיקסר במהירות בינונית, בזהירות לשפוך את סירופ סוכר חם לתוך חלבונים ביצה. להמשיך להכות את הזיגוג עד מגניב billowy, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מחממים את המטגן.
14
מערבבים את הציפוי עם קרקרים גרהם ומרשמלו מיני.
מרכיבים שתצטרך
15
מורחים את הציפוי על עוגות מקורר.
מרכיבים שתצטרך
16
מעבירים את הקאפקייקס לתבנית אפייה ומטגנים למשך 30 שניות, או עד שהציפוי קלוי; מגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1צביטהקמצוץ של טרטרקמצוץ של טרטר1גדולעיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')2largesחלבונים, בטמפרטורת החדרחלבונים, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים מצופים שוקולד מרוסקים היטב, לציפויקרקרים מצופים שוקולד מרוסקים היטב, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך12ריבס, קצוץ טרי או קפואמיני מרשמלו, לציפוימיני מרשמלו, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)אבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')3(חוֹרֶף)1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')