קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות7
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות ענק ' N קרם Cupcake

עוגיות ענק ' N קרם Cupcake
עוגיות ענק וקרם קאפקייק עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 676 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח, ציפוי גבינת שמנת, עוגת מזון שדים לערבב, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-33 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו דלעת Cupcake ענקית, עוגיות גלידת פאדג'חמות ענקיות, ו דלעת צ'ילי עם Abuelita שתי דרכים-Cupcake ולא-Cupcake: זיווג הקאפקייקס הראשון שלי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.