קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות פירות ואגוזים

עוגיות פירות ואגוזים
עוגיות פירות ואגוזים הוא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 36 מנות. לקינוח הזה יש 230 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -13 גרם שומן למנה. תמורת 61 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם חמאה, מלח גס, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. עם ציון של 14% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: עוגיות פירות ואגוזים , עוגיות פירות ואגוזים ללא אפייה , ועוגיות מקרר פירות ואגוזים .

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.