קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות15
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיית השוקולד צ'יפס האמיתית ניימן מרקוס

עוגיית השוקולד צ'יפס האמיתית ניימן מרקוס
המתכון ניתן להכין את עוגיית השוקולד צ'יפס האמיתית ניימן מרקוס בתוך כ-10 דקות . תמורת 26 סנט למנה , אתה מקבל קינוח שמגיש 15. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -3 גרם חלבון , 12 גרם שומן , ובסך הכל 264 קלוריות . למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לכם קמח, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, ביצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם ציון של 18% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: את עוגיית השוקולד צ'יפס של ניימן מרקוס הטובה ביותר ,עוגיית השוקולד צ'יפס הטובה ביותר של ניימן מרקוס , ועוגייתהשוקולד צ'יפס הטובה ביותר של ניימן מרקוס .

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת עבור עוגיות שוקולד צ'יפס. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Bollinger Brut Special Cuvee. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-60 דולר.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.