קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

מחווני המבורגרים עם מיונז כוסברה-ליים

מחווני המבורגרים עם מיונז כוסברה-ליים
מחווני בורגר סקאלופ עם מיונז כוסברה-ליים עשויים להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 402 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, שמן צמחי, מיונז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו מחווני בורגר עם בצל מקורמל ומיונז צ'יפוטלה, מחווני המבורגר כוסברה בגריל עם טריאקי ואננס, ו מיונז לימון כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת קטנה בצל מטגן בחמאה מעל חום בינוני עד שקוף. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים צדפות במעבד מזון ודופק עד קצוץ גס או קוצצים ביד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
העברה לקערה גדולה ולהוסיף מרכיבים שנותרו, למעט שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את הבצל המקורר.*
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
לעצב את התערובת לתוך המבורגרים קטנים, כ 2 אינץ ' בקוטר.
6
מניחים על מגש גיליון מצופה נייר שעווה, מכסים בניילון נצמד ומקררים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
7
חום 2 כפות שמן צמחי במחבת מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים מחווני צדפה ומבשלים עד להשחמה ומבשלים דרך.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
9
מניחים על לחמניות קטנות ועליונות עם קצת מיונז כוסברה-ליים.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות ארוחת ערבלחמניות ארוחת ערב
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
לייםליים
מיונזמיונז
10
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
11
מערבבים את כל החומרים במעבד מזון למעט מיונז ומלח ופלפל. תעבדו עד שהכוסברה תהיה בסדר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
12
מוסיפים מיונז ומעבדים רק עד מעורבב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון12smalls12 מיני בורגר לחמניות או לחמניות קטנות רכות ארוחת ערב12 מיני בורגר לחמניות או לחמניות קטנות רכות ארוחת ערב1ביצה, הוכהביצה, הוכה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצה דקעירית טרייה קצוצה דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים1(יכול להיות או להרחיק)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים טריותצדפות ים טריות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1( חצילים)בצל Vidalia, קצוץ דקבצל Vidalia, קצוץ דק

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.