קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

עוגה חמה ומתובלת

עוגה חמה ומתובלת
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 76 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 1218 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פלפל טחון גס, בזיליקום, רוטב פיצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו סלט עוף חם, רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר, ו מרק חם וחמוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים אבן פיצה או הפוך אפייה בתנור; מחממים ל 500 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
פיצה סטוןפיצה סטון
תנורתנור
1
מערבבים את המלח, קאיין, פלפל לבן, אבקת שום, פלפל שחור, כמון ובזיליקום יבש בקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל לבןפלפל לבן
בזיליקום יבשבזיליקום יבש
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מברישים את העוף בשמן זית, ואז משפשפים עם התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
תבליניםתבלינים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
מחממים מחבת גריל עד בינוני גבוה; גריל העוף עד מבושל דרך, כ 7 דקות לכל צד. גריל את הנקניק, מפנה, עד מבושל דרך, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
בואו מגניב, ואז קוביות העוף ולפורר את הנקניק.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
5
למתוח את בצק הפיצה על משטח מקומח לסיבוב 12 אינץ'. לשים על קליפת פיצה עם קמח תירס או הפוך אפייה; להחליק את הבצק על אבן פיצה חמה או אפייה גיליון לבשל 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח תירסקמח תירס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
פיצה סטוןפיצה סטון
6
החלק את הקרום בחזרה לקליפה.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
7
מורחים עם רוטב פיצה, ואז למעלה עם מוצרלה 1/2 כוס, העוף, פפרוני ונקניק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
מוצרלהמוצרלה
פפרוניפפרוני
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
מורחיםמורחים
8
מפזרים את המוצרלה 1/2 כוס הנותרים ואת הפרמזן. להחזיר את הפיצה לתנור ואופים עד מבעבע, כ -7 דקות נוספות. למעלה עם הבזיליקום הטרי.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
צילום: Con Poulos
10
פעיל: 40 דקות L סך הכל: 55 דקות l עושה: פיצה 12 אינץ

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)8עלי בזיליקום טריים, קרועיםעלי בזיליקום טריים, קרועים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לצחצוחשמן זית כתית מעולה, לצחצוח2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרוני פרוספפרוני פרוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנטשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פיצהרוטב פיצה2נקניקיות חמות קישוריםנקניקיות חמות קישורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה2חזה עוף חסר עור וחסר עצמותחזה עוף חסר עור וחסר עצמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס