קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת בטטה ללא גלוטן

עוגת בטטה ללא גלוטן
המתכון ללא גלוטן פאי בטטה יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בערך 1 שעה. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 151 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אגוז מוסקט פשוט, קליפה עוגה, בטטות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו צ'יפוטלה אפוי בטטה וקישואים (טבעוני, ללא גלוטן) עם חרדל דבש חריף תוצרת בית (ללא גלוטן עם אופציה טבעונית), פנקייק בטטה 2-מרכיב {ללא גלוטן, ללא חלב, ללא אגוז}, ו תירס ללא גלוטן לחם כף בטטה ללא גלוטן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS