קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת בטטה עם קרם אגוזים מסוכרים

עוגת בטטה עם קרם אגוזים מסוכרים
המתכון פאי בטטה עם קרם אגוזים מסוכרים מוכן בערך 2 שעות ו 15 דקות והוא בהחלט מרהיב צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 543 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 232 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו בוטנים פריכים, קרקרים, ציפורן טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: עוגות בטטה, ציפוי גבינת שמנת סוכר חום, אגוזי פקאן מסוכרים, בטטה מסוכרת, ו מרשמלו מתוק בטטה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.