קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

עוגת גבינה טבעונית ללא אפיה אהבה של ג'ירפה

עוגת גבינה טבעונית ללא אפיה אהבה של ג'ירפה
, המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 915 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 73 גרם של שומן כל אחד. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך שמן קוקוס, סירופ מייפל, קמח שקדים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: לא לאפות עוגת גבינה דובדבן מלא אהבה שוקולד, אני אוהב את החיים הלא מאורגנים שלי: לא לאפות עוגת גבינה עם חמאת בוטנים, ו לא לאפות עוגת גבינה טבעונית עם קומפוט פטל.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד היטב ביד.קו 9-במחבת טארט או מחבת springform עם ניילון לעטוף ולחץ קרום לעובי הרצוי עם ידיים לחות מעט.הצינה קרום לפני מילוי, או להתייבש קרום במשך 24-48 שעות, צינה, ולאחר מכן למלא.מערבבים את כל החומרים בבלנדר עד חלקה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
דובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצוייםדובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצויים
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לתוך קרום מוכן וצינה במקפיא לפחות שעה אחת להגדיר.שמור בקירור עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגבה גולמיתאגבה גולמית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי שקדיםפירורי שקדים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאופים או סוכר דק במיוחדאופים או סוכר דק במיוחד7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו ספוג (לפחות שעה)קשיו ספוג (לפחות שעה)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קוקוס, נמסשמן קוקוס, נמס2(חוֹרֶף)הדבק תאריך (תמזג כמה תאריכים כדי להפוך את שלך במידת הצורך)הדבק תאריך (תמזג כמה תאריכים כדי להפוך את שלך במידת הצורך)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1(יכול להיות או להרחיק)שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם0שעועית וניל, שרוטהשעועית וניל, שרוטה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב