קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

עוגת הארנב של הקוסם

עוגת הארנב של הקוסם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת הארנב של קוסם. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 404 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-45 דקות. גשו לסופר וקנו סוכריות גומי, מסטיק מפוספס בטעם פירות, ליקריץ צחצוח נעליים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו עוגת ארנב היפ הופ, עוגת ארנב, ו עוגת ארנב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבתות כהות או לא דביקות). הפוך ועוגה מגניב כמו בימוי על תיבת לשני סיבובים 8 או 9 אינץ'. לטיפול קל יותר, להכניס למקרר או להקפיא עוגה 30 עד 60 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
חותכים סיבוב אחד כפי שמוצג בתרשים.
3
סדר חתיכות על מגש כפי שמוצג. לצרף חתיכות עם כמות קטנה של ציפוי. כפור עם שכבה דקה של ציפוי לאטום בפירורים. להכניס למקרר או להקפיא 30 עד 60 דקות כדי להגדיר ציפוי. כל העוגה קפואה.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
4
מפזרים עניבה עם סוכרים צבעוניים, ומתאר עם שוש שרוך.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
5
מסדרים כדורי עוגה על ציפוי ללחיים. הכנס רצועות קצרות של שוש שוש שוש לתוך הלחיים עבור שפם. מתאר את העיניים עם שוש שוש שרוך; להוסיף רצועות קצרות עבור ריסים. השתמש סוכריות גומי שחורות עבור תלמידי העיניים, סוכריות שוש ורוד עבור האף, סוכריית גומי אדומה עבור הפה מסטיק עבור השיניים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
6
חותכים מסטיק מפוספס לחתיכות צרות ומניחים במרכזים של אוזניים. לקשט עם הכובע של קוסם שרביט קסמים אם תרצה. החנות מכוסה באופן רופף.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.