קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

עוגת טמל צ'יפוטלה

עוגת טמל צ'יפוטלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרים, אז תנו הזדמנות ל עוגת Tamale צ'יפוטלה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 355 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. אם יש לכם 1 (15 1/2-אונקיה) יכול פינטו שעועית ברוטב zesty (כגון s&w), רוטב חם, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו פשטידת עוף מבושלת איטית., פשטידת טמל צמחונית צ'יפוטלה # SundaySupper, ו Chipotle Chicken & Sweet Potato Tamale Pie (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל, פלפל ובשר; מבשלים 5 דקות או עד הבשר משחימים, ערבוב להתפורר. מערבבים בסלסה, רוטב צ ' יפוטלה, שעועית ועגבניות; מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים ב 1/2 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה. תערובת בשר כפית לתוך תבשיל 3 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
בצלבצל
סלסהסלסה
רוטברוטב
בקרבקר
בשרבשר
4
כפית קמח קלות לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
5
מערבבים את הקמח ואת 4 המרכיבים הבאים (קמח דרך מלח) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים 1/4 כוס כוס כוס כוסברה, חלב, חמאה וביצה; מערבבים עד היטב מעורבב. כפית את הבלילה על תערובת בשר; להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
בקרבקר
חלבחלב
ביצהביצה
7
אופים ב 400 במשך 35 דקות או עד הזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, מנוקזות1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה, מחולקתכוסברה טרייה קצוצה, מחולקת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקע עגולהקרקע עגולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צ'יפוטלה בבקבוק (כגון La Prefidia) או רוטב חריףרוטב צ'יפוטלה בבקבוק (כגון La Prefidia) או רוטב חריף1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו ברוטב zesty (כגון S & W), undrainedשעועית פינטו ברוטב zesty (כגון S & W), undrained1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה בבקבוקסלסה בבקבוק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.